Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Фриз І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Дубравська Н. М. 
Відповідальність як риса особистості конкурентноспроможного на ринку освітніх послуг фахівця [Електронний ресурс] / Н. М. Дубравська, І. В. Фриз // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_5_25
Експериментально досліджено відповідальність як якість особистості конкурентоспроможної на ринку освітніх послуг в контексті готовності відповідати, з інтернальним типом локусу контролю. Виділено такі компоненти відповідальності: комунікативний, вольовий, емоційний та інтелектуальний. Визначено низький, середній та високий рівні сформованості відповідальності. Досліджено, що лише незначна частка студентів має високий прояв відповідальності, третина респондентів – середній, з відповідальністю нестійкою та ситуативною; більшість респондентів мають низький прояв відповідальності. Доведено, що студенти-першокурсники мають вищий прояв компонентів відповідальності, зокрема: когнітивну усвідомленість, предметну продуктивність, астенічну емоційність, операційні труднощі та інструментально-стильові прагнення. У старшокурсників вищий прояв егоцентричної мотивації та суб‘єктивної продуктивності. Обгрунтовано залежність сформованості компонентів відповідальності студентів залежно від терміну навчання у ВНЗ, гендерних проявів компонентів відповідальності студентів. Экспериментально исследована ответственность как качество личности конкурентоспособной на рынке образовательных услуг в контексте готовности отвечать, с интернальным типом локуса контроля. Выделены следующие компоненты ответственности: коммуникативный, волевой, эмоциональный и интеллектуальный. Определены низкий, средний и высокий уровни сформированности ответственности. Доказано, что лишь незначительная часть студентов имеет высокое проявление ответственности, треть респондентов - со средним уровнем неустойчивой и ситуативной ответственности; у большинства респондентов сформирован низкий уровень проявления ответственности. Доказано, что студенты-первокурсники имеют высшее проявление компонентов ответственности, в частности: когнитивную осознанность, предметную производительность, астеническую эмоциональность, операционные трудности и инструментально-стилевые стремления. Обоснована зависимость сформированности компонентов ответственности студентов в зависимости от срока обучения в ВУЗ, гендерных проявлений компонентов ответственности студентов.The article on the theoretical and empirical levels studied peculiarities of formation responsibility for future teachers as a factor in their marketability in professional activities. Consideration of liability components showed that the highest expression in the studied component is cognitive awareness, that young people well enough understand the value of responsibility, sociologically motivated, while dynamic component is much smaller values that points to certain hesitancy of students and frequent refusal of implementation of difficult and demanding applications. High values of regulatory externalities point to a passivity of students while performing responsibility cases and its manifestations depending on other people and external circumstances. Comparative analysis of gender-specific characteristics of liability components found the tendency to a higher manifestation of the different components in girls.
Попередній перегляд:   Завантажити - 704.908 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Фриз І. В. 
Психологічні фактори розвитку вольових якостей особистості [Електронний ресурс] / І. В. Фриз // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2012. - Вип. 38. - С. 22-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2012_38_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.951 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сохацький Ф. М. 
Побудова квазігруп із властивостями оборотності [Електронний ресурс] / Ф. М. Сохацький, А. В. Луценко, І. В. Фриз // Математичні методи та фізико-механічні поля. - 2021. - Т. 64, № 4. - С. 5–17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MMPhMP_2021_64_4_3
Розглянуто лінійні ізотопи комутативних груп, тобто центральні квазігрупи. Вивчаються умови оборотності та ортогональності, які, як виявилось, достатньо вивчати лише для унітарних ізотопів, тобто для ізотопів, які мають ідемпотент. Знайдено критерії наявності кожної із властивостей оборотності (інверсна властивість, схрещена інверсна властивість і дзеркальність) в унітарних центральних і матричних квазігрупах. Зокрема, для матриць другого порядку описано відповідні матричні квазігрупи над полями характеристик 2 і 3. Встановлено критерії ортогональності матричних квазігруп із зазначеними властивостями оборотності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.538 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського